Πρόβλημα σε αρκετούς καταναλωτές δημιουργεί η τακτική των παρόχων να προωθούν τις πωλήσεις γρήγορων γραμμών ίντερνετ ακόμα και σε περιοχές όπου τεχνικά αυτό δεν υποστηρίζεται.
Όπως εξήγησαν στο money-money.gr τεχνικοί που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα προβλήματα των καταναλωτών, τα τμήματα πωλήσεων προωθούν εντατικά τις συνδέσεις μεγάλης ταχύτητας (25 Mbps) χωρίς να εξετάζουν εάν στην περιοχή που διαμένει κάθε φορά ο πελάτης υπάρχει η τεχνική υποδομή για κάτι τέτοιο.
Συνήθως, η υψηλή ταχύτητα αποτελεί μέρος ενός συνδυασμένου πακέτου (σταθερή + κινητή) και αποτελεί ένα πρόσθετο δέλεαρ για να πραγματοποιηθεί η πώληση. Παρόλο που τα προβλήματα είναι γνωστά, οι υπηρεσίες προωθούν τις πωλήσεις των πακέτων με τις υψηλές ταχύτητες για να καλύψουν τους στόχους τους.
Σε πολλές περιοχές οι υψηλές ταχύτητες δεν υποστηρίζονται και το αποτέλεσμα είναι όταν ενεργοποιούνται να διακόπτεται τελείως η σύνδεση ίντερνετ. Η εταιρεία αφήνει "ανοιχτή" τη γραμμή στην υψηλή ταχύτητα η οποία δεν είναι εφικτή, με αποτέλεσμα να δημιουργείται "θόρυβος" που διακόπτει τη σύνδεση.
Στη συνέχεια, οι πελάτες μη γνωρίζοντας τι ακριβώς συμβαίνει επικοινωνούν με τις βλάβες του ΟΤΕ και μπαίνουν σε έναν κύκλο ταλαιπωρίας, αφού εκ των υστέρων οι τεχνικοί ρυθμίζουν τη σύνδεση σε χαμηλότερη ταχύτητα όπου μπορεί να λειτουργήσει.
Σε περίπτωση που υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα, η καλύτερη λύση για τον καταναλωτή είναι να ζητήσει την επαναφορά στην χαμηλή ταχύτητα, ως άμεση ενέργεια για να επανέλθει η σύνδεση.
Όπως εξήγησαν στο money-money.gr τεχνικοί που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα προβλήματα των καταναλωτών, τα τμήματα πωλήσεων προωθούν εντατικά τις συνδέσεις μεγάλης ταχύτητας (25 Mbps) χωρίς να εξετάζουν εάν στην περιοχή που διαμένει κάθε φορά ο πελάτης υπάρχει η τεχνική υποδομή για κάτι τέτοιο.
Συνήθως, η υψηλή ταχύτητα αποτελεί μέρος ενός συνδυασμένου πακέτου (σταθερή + κινητή) και αποτελεί ένα πρόσθετο δέλεαρ για να πραγματοποιηθεί η πώληση. Παρόλο που τα προβλήματα είναι γνωστά, οι υπηρεσίες προωθούν τις πωλήσεις των πακέτων με τις υψηλές ταχύτητες για να καλύψουν τους στόχους τους.
Σε πολλές περιοχές οι υψηλές ταχύτητες δεν υποστηρίζονται και το αποτέλεσμα είναι όταν ενεργοποιούνται να διακόπτεται τελείως η σύνδεση ίντερνετ. Η εταιρεία αφήνει "ανοιχτή" τη γραμμή στην υψηλή ταχύτητα η οποία δεν είναι εφικτή, με αποτέλεσμα να δημιουργείται "θόρυβος" που διακόπτει τη σύνδεση.
Στη συνέχεια, οι πελάτες μη γνωρίζοντας τι ακριβώς συμβαίνει επικοινωνούν με τις βλάβες του ΟΤΕ και μπαίνουν σε έναν κύκλο ταλαιπωρίας, αφού εκ των υστέρων οι τεχνικοί ρυθμίζουν τη σύνδεση σε χαμηλότερη ταχύτητα όπου μπορεί να λειτουργήσει.
Σε περίπτωση που υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα, η καλύτερη λύση για τον καταναλωτή είναι να ζητήσει την επαναφορά στην χαμηλή ταχύτητα, ως άμεση ενέργεια για να επανέλθει η σύνδεση.
Στη συνέχεια θα πρέπει να απαιτήσει τον έλεγχο από τεχνικό, ο οποίος θα μετρήσει επί τόπου τις δυνατότητες της σύνδεσης και θα τη ρυθμίσει στη βέλτιστη ταχύτητα.Η δυνατή ταχύτητα σύνδεσης σε κάθε περιοχή εξαρτάται από την απόσταση που υπάρχει από το κέντρο τηλεπικοινωνιών και από τη δυναμικότητα του τοπικού "κλωβού" (ΚΑΦΑΟ), αν είναι νέας τεχνολογίας κ.λπ.
Όταν η ρύθμιση γίνεται από το κέντρο, βάζουν κατ' εκτίμηση μια ταχύτητα η οποία πιθανόν δεν εξαντλεί τις δυνατότητες της περιοχής, ενώ πολλές φορές η προκαθορισμένη ρύθμιση περιέχει και προγράμματα που αφαιρούν ταχύτητα χωρίς να είναι απαραίτητα (π.χ. πρόγραμμα για σταθεροποίηση τηλεοπτικού σήματος, το οποίο ενδεχομένως δεν παρέχεται). Ο τεχνικός που θα έρθει επί τόπου μπορεί να τα ρυθμίσει με τον καλύτερο τρόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου