Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Μεγάλο μπέρδεμα!

 110 ευρώ η ΔΕΗ συν 28  ΟΤΕ συν 200 ενοίκιο συν 150 πετρέλαιο συν 15 βενζίνη συν 14 το απορρυπαντικά συν... Ας πάρω και μια ανάσα!
 Πολύ μπερδεμένα τα πράγματα βρε παιδί μου! Τις τελευταίες μέρες διαβάζω, ακούω, βλέπω μα τίποτα δεν καταλαβαίνω! Πες με χαζή μα... δεν καταλαβαίνω...
  Αν, λένε, δεν βγει πρώτη η ΝΔ δεν θα έχουμε σταθερότητα κι ασφάλεια δηλαδή 1.5 εκατομμύρια άνεργους, χιλιάδες αυτοκτονίες, ασίτιστους μαθητές, απολυμένους γονείς, μισθούς και συντάξεις πείνας, χρεοκοπημένους  πολίτες στις φυλακές,  χρεωμένα νοικοκυριά, κατασχέσεις κατοικιών, επιχειρήσεις με λουκέτα, παρατημένα νοσοκομεία δίχως φάρμακα, νέους χωρίς μέλλον, φτώχεια, εξαθλίωση... Τι σόι σταθερότητα είναι αυτή!! Α, δε μου αρέσει!
  Επίσης, δεν έχω καταλάβει αν τελικά η Ευρώπη φοβάται τον ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα αντιμνημονιακά κόμματα κι αν όχι γιατί τότε μέρα νύχτα πρόεδροι, πρωθυπουργοί κρατών, τραπεζίτες, οικονομολόγοι, αναλυτές, διεθνείς οίκοι αξιολόγησης, χρηματιστήρια, ευρωπαϊκά κι αμερικάνικα ΜΜΕ...  καίγονται για τις εκλογές στην Ελλάδα.
   Η ΝΔ δεν κάνει τίποτε άλλο από το να κατακρίνει το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, Καλώς ή κακώς είναι επιθυμητό, αυτό όμως που δεν κατάλαβα είναι... έχει δικό της; Ποιο είναι;  Τι λέει; Ποιος της το έγραψε;
  ΄Άλλο ένα πάλι, που δεν μου κάθεται καλά είναι... εκείνοι που τόσα χρόνια με την πολιτική τους ΝΔ και ΠΑΣΟΚ  (ξενέρωμα σκέτο!) φτάσανε την χώρα μου εδώ που είναι και τα τελευταία τέσσερα χρόνια την αποτελείωσαν, πώς είναι δυνατόν οι ίδιοι αυτοί να σε βγάλουν από την κρίση που σε βύθισαν. Και γιατί τόσο καιρό δεν το κάνανε; Και γιατί να τους ξαναεμπιστευθώ; Τα ίδια δεν λέγανε και στις προηγούμενες εκλογές; Δυστυχώς έχω γερή μνήμη!!
  Τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια γιατί τα έχουν βάλει κυρίως με τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και με οποιαδήποτε αντιμνημονιακή φωνή. Με ποιους είναι αυτά; Άραγε να φοβούνται κάτι; Λένε πως είναι με εμάς αλλά εμείς όμως είμαστε με τους άλλους... Τους την σκάσαμε!!
  Πάλι... να ψηφίσω αυτό που μου υποδεικνύει η Μέρκελ, οι τραπεζίτες και τα χρηματιστήρια κι αν ναι, γιατί ρε γαμώτο δεν πείθομαι ότι θέλουν πραγματικά το καλό μου!! Στο κάτω κάτω και ποια είναι αυτή που θα μου πει τι θα ψηφίσω! Εγωιστικά και μόνο να το πάρεις...
  Με όλα τα μνημόνια και τα ξένα προγράμματα βοήθειας που βρέθηκαν δικοί μας καλοθελητές και υπόγραψαν, το χρέος μας τριπλασιάστηκε! Αν προσθέσεις και τις θυσίες του λαού... Καλά, λογικά πώς στέκεται αυτό: Σπάω το κεφάλι μου. Τελικά πρέπει να είμαι χαζή κι ας μην είμαι βέρα ξανθιά..
  Άραγε πόσα από αυτά τα χρήματα πήγαν στον λαό και πόσα στις ελληνικές τράπεζες; Δε θες να ξέρεις!!! (Τραπεζίτης πρώην υπουργός οικονομικών, τραπεζίτης κι ο παραλίγο πρόεδρος δημοκρατίας,.. Καλέ τι σύμπτωση!!) 
  Τέλος, σκέφτομαι εκείνους τους αθάνατους που μαθαίναμε στο σχολείο - για τον Λεωνίδα λέω, τον Κολοκοτρώνη, τους φαντάρους μας που πολέμησαν τους Ιταλούς φασίστες  και κατόπιν τους Γερμανούς ναζιστές, που δεν δέχτηκαν να υποταχθούν στις ορέξεις των βαρβάρων, που τίμησαν το ελεύθερο ελληνικό πνεύμα και υπερασπίστηκαν την ζωή μου με την ζωή τους, τα ιδανικά καθώς και την αξιοπρέπειά μας σαν έθνος - τα αισθήματά τους για την άνευ όρων οικονομική μας υποταγή στους Γερμανούς.  Άραγε τι θα ψήφιζαν εκείνοι... Για κείνους το σπαθί τους ήταν η ψήφος τους. 
   Το αποφάσισα...
   Θα ψηφίσω σαν Ελληνίδα, Μπορεί να μου κλέψανε την ευτυχία, να μετέτρεψαν τα όνειρά μου σε εφιάλτες, δεν κατάφεραν όμως να αμαυρώσουν την περηφάνια μου την αξιοπρέπεια και την ελπίδα.
  Με τις σκέψεις αυτές έχασα τον λογαριασμό!  Είπαμε...  110 ευρώ η ΔΕΗ συν 28  ΟΤΕ συν 200 ενοίκιο συν 150 πετρέλαιο συν 15 βενζίνη συν 14 το απορρυπαντικά συν...συν...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου